niedziela, 8 maja 2016

haul Drogeria Natura :)

hej :)

Tak, tak miałam nic nie kupować ale byłyśmy z przyjaciółka w centrum handlowym i aż grzech było nie wejść do natury. Szczęśliwym trafem obowiązywała promocja -40% na szafę Essence.
I tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczka tych oto przepięknych rzeczy:


Chciałam już od dawna kupić paletę cieni Essence. Tylka jedna :). Skończyło się jak zawsze, nie mogłam się zdecydować, którą wziąć. Najlepszym wiec rozwiązaniem było kupienie obu :).
Postawiłam nabyć all about bronze oraz all about roses. Obie są naprawdę przepiękne.



Koszt po odjęciu rabatu to 11 zł sztuka, wiec myślę, ze naprawdę warto. :)

Dodatkowo wpadła mi w oko piękna pomadka marki Wet&Wild.




Kosztowała aż 6 zł. Mam już jedna z tej serii i muszę przyznać, ze sprawują się naprawdę super. Piękne, bogato nasycone kolory i całkiem przyzwoita trwałość. Niedługo pokuszę się o napisanie recenzji :).

Do zobaczenia, buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz