czwartek, 16 marca 2017

Powracam馃榾馃榾馃榾馃榾馃榾

Hej!!!
Jak偶e dawno mnie nie by艂o. Zrezygnowa艂am ale chce wr贸ci膰 :-) brakuje mi troch臋 pisania do Was a mam sporo nowo艣ci, kt贸re ch臋tnie dla was zrecenzuje.

Zaczn臋 od w艂os贸w. Przez ostatnie p贸艂 roku zesz艂am od czerni, poprzez rude a偶 do wymarzonego od tak dawna blondu.  W艂osy s膮 troch臋 zniszczone tote偶 z okazji,, wiosny'' postanowi艂am troch臋 o nie zadba膰.  W Rossmanie jak pewnie wiecie by艂a fajna promocja na produkty do w艂os贸w tote偶 poszala艂am.



Korzystaj膮c ze znajomo艣ci z kole偶ank膮, kt贸ra ma sw贸j sklepik z produktami do w艂os贸w zakupi艂am kilka produkt贸w profesjonalnych.  Niestety nasza znajomo艣膰 chyba nie przetrwa tych zakup贸w ale o tym opowiem Wam innym razem.  A o to i moje zdobycze:


Za namow膮 tej偶e kole偶anki postawi艂am na mask臋, szampon, od偶ywk臋 w sprayu, zabieg 偶e z艂otem i serum. Ca艂o艣膰 kosztowa艂a oko艂o 250 z艂!!!! O.O Mam jednak nadziej臋, 偶e s膮 tego warte. Pierwsze wra偶enie jak najbardziej pozytywne. Otworzy艂am, no przecie偶 musia艂am. Chora bym by艂a jakbym nie spr贸bowa艂a mimo otwartej setki produkt贸w. Wy te偶 tak macie?

B臋d臋 do was cz臋艣ciej wraca膰. Tyle mam wam do opowiedzenia. U艣ciski i buziaki :))

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz